Actief - Reisverslag uit Antón, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu Actief - Reisverslag uit Antón, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu

Actief

Blijf op de hoogte en volg Zusjes

16 September 2012 | Panama, Antón

Wandelen in de bergen, racen op een 4WD, paardrijden, watervallen bekijken en ter ontspanning naar de spa. Het kon allemaal in El Valle.

• 17 September 2012 - 09:46

Sytske:

Gaaf dames. Wat een belevenissen. Jullie worden wel gemist bij LDODK hoor hihi.ONS heeft weer gewonnen. Verder niet zo veel nieuws hier. Ik ga nog een weekje met Corina naar Lanzerote.Zin in. Veel plezier verder en genieten!!!!!

• 17 September 2012 - 11:14

Beppe:

Hoi dames, ben een nacht in Rutten geweest. kon nu mooi even jullie foto's bekijken.
    Prachtig mooi op de motor, en al lekker bruin.
    veel plezier en dikke tut van beppe Kee en An.

• 17 September 2012 - 14:37

Ingrid:

Hee Buufjes!!
    Lekker kort maar krachtig om wat te lezen :D.. Super leuk!!
    heel veel plezier!
    Xxx Buuf Ingrid

• 18 September 2012 - 11:23

Tineke:

Paardrijden, super gaaf!!
    Lekker bruin zijn jullie al!

Liefs 10eke en ook van Mart natuurlijk :)

• 19 September 2012 - 09:12

Marian Van Gils:

Hallo Dames, wat een avontuur, gezellig met z'n tweetjes, samen alles delen, geniet van alle moois en ja Eke we missen je bij de thuiszorg, zo hard gewerkt de laatste tijd, geef nu je centen maar lekker uit!
    Geniet met elkaar!!

• 20 September 2012 - 00:15

Jo:

Kortom: GENIETEN :D !!!

• 20 September 2012 - 21:42

Tara:

Sounds great:)
    Hoorde van André, dat jullie inmiddels de Jungle
    in zijn vertrokken haha. Daar ook een mooie tijd toegewenst:)
    Dorpsfeest hebben we overleefd, maat wel jammer dat jullie er niet waren hoor:(
    Genieten in de Jungle en voorzichtig aan!

X

• 20 September 2012 - 21:42

Tara:

Sounds great:)
    Hoorde van André, dat jullie inmiddels de Jungle
    in zijn vertrokken haha. Daar ook een mooie tijd toegewenst:)
    Dorpsfeest hebben we overleefd, maat wel jammer dat jullie er niet waren hoor:(
    Genieten in de Jungle en voorzichtig aan!

X

• 21 September 2012 - 11:57

Rosa Oijevaar:

Me moeder is bij mij aan het logeren op Vlieland&we dachten gaan eens lekker voor een verhaal van Anna&Eke zitten, maar dat was snel, kort maar krachtig dames;)!Erg leuke foto's hoor,mooie getinte kopjes al;)!En die racemachine 4WD gaaaaf!!Ik heb jullie wel erg gemist op het Dorpsfeest afgelopen weekend moet ik zeggen. Nou meiden we hopen snel weer een update te lezen;). Voor nu veel plezier met de nieuwe avonturen!X

• 22 September 2012 - 16:42

Kees:

Heb bericht over creditkaart gekregen, dat er iets mee is. Denk zelf dat het niets is. Nog bij de Gatun-sluizen geweest? Veel plezier nog!
    Groeten Kees.

• 22 September 2012 - 16:42

Kees:

Groeten Kees.

• 27 September 2012 - 05:42

Zusjes De Boer:

Haai!!

Bedankt voor de reacties. Tot nu toe is het superleuk en vliegt de tijd voorbij. Binnenkort doen we wel weer een foto op de site. En misschien een iets langer verhaaltje (of niet, haha). We zijn nog bij de Gatun-sluizen geweest, was erg indrukwekkend. Misschien kunnen we nog wel een foto plaatsen van de enorme containerboot die we erdoorheen hebben zien gaan.

Tot binnenkort!

Liefs.

• 27 September 2012 - 22:09

André:

Ook eens even een reactie van mij via deze site. Gelukkig hebben wij via mail/skype wat meer contact want het is hier wel wat rustig ;-). Mooie foto's zijn altijd leuk dus zet er maar snel weer wat op! Hopelijk spreek ik je/jullie snel weer!!

Kusjes André