De tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij

Blijf op de hoogte en volg Zusjes

01 Oktober 2012 | Panama, Bocas del Toro

Playa Venao: Onze eerste surfles gehad, onze eerste en tweede les yoga gehad.
Santa Catalina: lokaal beachvolleybal toernooi aan mee gedaan. Super leuk, lokaal feest mee gemaakt. Dit feest is once in a life time. Hele avond gedanst (beide met een Rodrigo).
Isla Coiba: gesnorkeld. Kleine haaien, grote schildpadden, walvissen en dolfijnen gezien.
Boquete: raften, vulkaan beklommen in de nacht (zware tocht van vijf en een half uur heen en vijf terug. Koffie toer, mooie tuin bekeken.
Nu zitten we in Bocas del Toro. Vleermuizen grot toer gedaan met twee Duitse jongens. Gedanst en gezwommen op een feest.
We gaan bijna naar Costa Rica, Panama was echt fantastisch!

• 02 Oktober 2012 - 09:57

Tara Oijevaar:

Wooeeehoooeeeeee!
    Sounds great:)
    Panama klinkt idd fantastisch!
    Mail jullie eventjes:)
    Enjoy!
    x

• 02 Oktober 2012 - 13:21

Gerda:

Geweldig wat jullie daar allemaal zien en beleven! Ik zou wel een dagje met jullie mee willen.

• 02 Oktober 2012 - 13:21

Gerda:

• 03 Oktober 2012 - 20:31

Sytske En Corina:

Dag dames. Goed bezig!

• 05 Oktober 2012 - 13:50

Tineke:

Super de super gaaf!!! Wat een belevenissen!!! Jullie maken er echt een super reis van!!
    Lekker genieten meiden! Liefs xxx

• 07 Oktober 2012 - 10:27

Marjon:

Klinkt goed!!
    Enjoy!

• 07 Oktober 2012 - 11:22

Heinz En Alybetty:

Hallo reizigers! Via Markus hoorden we van jullie site en natuurlijk wilden we even jullie ervaringen weten, door te lezen op deze site.
    Wat geweldig dat jullie deze reis samen als zusjes kunnen maken. Geniet er maar goed van.
    Pas goed op jullie zelf en wie weet laten we nog eens wat van ons horen.
    Groetjes ui t" it Heitelân"
    Alybetty!

• 07 Oktober 2012 - 22:09

Dorinde:

Hey meiden,

Leuk om weer van jullie te lezen. Ik ben ZO ontzettend jalloers! Wat een fantastische dingen maken jullie mee! Willen jullie eigenlijk nog wel terug? En misschien een stomme vraag maar: wat is een Rodrigo?

Liefs!

• 14 Oktober 2012 - 13:41

Rosa:

Zo hoort het dames, ga zo door met deze leuke activiteiten!!Enjoy life to the fullest:)!X

• 15 Oktober 2012 - 16:54

Egbert En Alie:

Hey buurtjes,

Leuke foto's en het klinkt allemaal goed. Geniet er maar van.
    Wij krijgen ook weer de kriebels!

Groeten van Egbert en Alie

• 16 Oktober 2012 - 00:40

Zusjes De Boer:

Haha, een Rodrigo is een naam, haha! Volgende verslag is in aantocht!