Uno septiembre - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu Uno septiembre - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Zusjes Boer - WaarBenJij.nu

Uno septiembre

Blijf op de hoogte en volg Zusjes

01 September 2012 | Panama, Panama-stad

Buenas Dias!

Op dit moment zijn we in ons eerste hostel. We hebben elk 30 minuten internet, dus we dachten we posten even een berichtje.
We zijn gisteren aangekomen in Panama City, en na een tijdje zoeken ook met de taxi aangekomen bij ons hostel. Hier hebben we vannacht al geslapen en we zullen hier de komende nacht ook nog overnachten.

Vandaag hebben we Panama City bekeken, gebasketbald met twee Chinezen en zijn we eindelijk Spaans gaan leren. De mensen zijn erg vriendelijk, je hebt hier een heel veilig gevoel, het is hier lekker goedkoop en de temperatuur is heerlijk.

Morgen gaan we naar rechts op kaart en onder andere naar de San Blas eilanden. Verder staat er nog niks gepland.

Adios!

Eke en Anna.

• 02 September 2012 - 02:25

Sytske :

Hallo dames,leuk iets van jullie te horen. Grappig is het dat je meteen al weet wat jullie doen. Geniet ervan. tut

• 03 September 2012 - 09:03

Dorinde:

Hé meiden,

Klinkt goed allemaal! Waren het grote Chinizen? En hebben jullie ze 'ingemaakt'? Vast. Ben ook erg benieuwd naar jullie Spaans, zeg. Nou, eerst maar op naar meer avontuur!

Liefs, Dorinde

• 03 September 2012 - 14:17

Monique:

Hé zussies, heel veel plezier tijdens jullie reis, lekker genieten ook van de mojitos!
    Anna bedankt voor je leuke kaart naar ons! Leon is nog even op vakantie, maar als hij weer terugkomt wordt hij met je zonnetje begroet!
    Have fun ook namens de collega's van het SMC.

• 04 September 2012 - 13:58

Egbert En Alie:

Hé buorfamkes,

Moai om wat fan jimme te hearren. Wy winskje jimme folle wille ta .
    Wy skriuwe mar efkes yn it frysk sa dat jimme dat net ferjitte sille!
    Wy bliuwe jimme folgjen!

Groetnis fan Egbert en Alie

• 21 Oktober 2012 - 21:21

Riekje:

Lees dit nu pas maar had de taxi gebeld dan was ik gekomen ,zou wat zijn zeg dat ik jullie in de taxi had , groetjes van allemaal mollletjes zal ik maar zeggen